-
1959
-
Edifi d'Oficines de Cementos y Cales Freixa
Correa Milá Arquitectes, Federico Correa Ruiz, Alfonso Milá Sagnier
1957 - 1960
-
1959 - 1960
-
1959 - 1961
-
Oficines per a Comercial Viladomiu
Correa Milá Arquitectes, Federico Correa Ruiz, Alfonso Milá Sagnier
1961
-
1969
-
1968 - 1970
-
1969 - 1970
-
1971
-
1971 - 1974
-
1974 - 1975
-
1975
-
Piscina, Vestuaris, Disseny de Mobiliari i Ampliació i Reforma del Real Club de Golf el Prat
Correa Milá Arquitectes, Federico Correa Ruiz, Alfonso Milá Sagnier
1969 - 1976
-
Complex d'Apartaments, Centre Civic i Restaurant Aiguadolç (Fase D)
Correa Milá Arquitectes, Federico Correa Ruiz, Alfonso Milá Sagnier
1966 - 1977
-
1975 - 1979
-
Reforma del Restaurant Set Portes
Correa Milá Arquitectes, Federico Correa Ruiz, Alfonso Milá Sagnier
1977 - 1979
-
1982
-
1981 - 1984
-
1984 - 1988
-
1988
-
Edifici per a la Caixa d'Estalvis de Catalunya
Correa Milá Arquitectes, Federico Correa Ruiz, Alfonso Milá Sagnier
1982 - 1989
-
Habitatges a la Vila Olímpica de Barcelona
Correa Milá Arquitectes, Federico Correa Ruiz, Alfonso Milá Sagnier
1988 - 1992
-
1991 - 1992
-
Museu Episcopal de Vic
Correa Milá Arquitectes, Federico Correa Ruiz, Alfonso Milá Sagnier
El projecte parteix del coneixement exhaustiu del fons museístic que allotja, ja que es tracta d’una col·lecció tancada de la qual es coneixen totes les peces, en les seves dimensions i en el seu valor artístic i històric. L’edifici, de planta baixa més tres plantes, s’adapta fidelment a les alineacions dels estrets carrers que el limiten, mentre que la façana a la plaça adopta una configuració més lliure. En la disposició de les obertures, la solució de la coberta i la traça del sistema murari s’estableixen certes coincidències entre els procediments i les formes de l’arquitectura moderna i la lògica compositiva de les construccions medievals. La forma irregular del solar afavoreix la col·locació de les diferents peces. Unes obertures verticals que abasten tota l’alçària de l’edifici suggereixen vistes concretes cap a alguns elements monumentals de la ciutat, des d’un interior controlat lumínicament per mitjans bàsicament artificials.1995 - 2002